Новости

Spotify Ја Зголемува Премиум Цената На Претплатата За Милиони

Spotify ја зголемува цената на својот премиум план за прв пат од 2011 година, а исто така и другите услуги.

Низ повеќето земји цената ќе претрпе промени, додека цената на студентскиот план останува непроменета.

Ги следи другите услуги за стриминг кои исто така ги зголемија трошоците за претплата.

Услугата за премиум дуо ќе се зголеми од 2 долари, а семејниот план за 1 долар.

Во своите најнови финансиски резултати, од Spotify рекоа дека ги надминал прогнозите со додавање 36 милиони месечни активни корисници помеѓу април и јуни, со што вкупниот број достигна 551 милион. Од нив 220 милиони плаќаат за претплати.

Сепак, загубите на компанијата пред оданочување се зголемија на 241 милиони евра во текот на трите месеци во споредба со загубата од 90 милиони евра во истиот период минатата година. Продажбата се зголеми на 3,1 милијарди евра, но ги пропушти очекувањата на аналитичарите од 3,2 милијарди евра.

Главниот извршен директор на Spotify, Даниел Ек, рече дека компанијата имаше „многу силен квартал“, иако цената на нејзината акција падна за повеќе од 11% откако ги откри своите резултати.

Г-дин Ек зборуваше за улогата што вештачката интелигенција (AI) може да ја игра во иднина, како што е сумирање на долги подкасти или помагање да се намалат трошоците и тешкотијата за производство на аудио реклами.

Во февруари, Spotify го претстави својот „AI DJ“, кој го нарече персонализиран „DJ во вашиот џеб“.

Во понеделникот, од Spotify рекоа дека ги зголемува цените „за да ни помогне да продолжиме да им даваме вредност на обожавателите и уметниците на нашата платформа“.

Од Spotify рекоа дека на корисниците „ќе им биде даден грејс период од еден месец пред да стапи на сила новата цена, освен ако не се откажат пред да заврши грејс периодот“.

Музичкиот гигант намали 6% од вработените во јануари, наведувајќи ја потребата да се подобри ефикасноста.

Во април, г-дин Ек рече дека компанијата „би сакала да ги зголеми цените во 2023 година“.

„Кога ќе биде вистинскиот тајминг, ќе ја подигнеме цената бидејќи испорачуваме премногу за нашите клиенти“, рече г-дин Ек.

Apple Music, Peacock, Netflix, Max и Paramount+ исто така неодамна ги зголемија цените на претплатата.

Новата цена на Spotify Premium одговара на месечните планови на конкурентите Apple Music и Amazon Music.

Компанијата ќе продолжи да нуди бесплатен план кој вклучува рекламирање.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *