Апликацијата за видео стриминг TikTok, во кинеска сопственост, вели дека ќе нуди објави само со текст, бидејќи конкуренцијата меѓу гигантите на социјалните мрежи се вжештува.
Платформата вели дека новата функција им дава на корисниците „друг начин на изразување“.
Претходно овој месец, TikTok лансираше нова услуга за стриминг музика на ривалските платформи како Spotify и Apple Music.
А во понеделникот, Twitter на Илон Маск го отфрли познатото лого на сината птица и се префрли на црно-бел X.
На корисниците на TikTok сега ќе им бидат понудени три опции на апликацијата – да објавуваат фотографии, видеа или текст.
Тие, исто така, ќе можат да ги приспособуваат објавите со додавање на звук, локација или дуети, кои се видео-реакции на објавите од други корисници на TikTok.
„Овие функции овозможуваат вашите текстуалните објави да бидат исто толку динамични и интерактивни како и секоја објава со видео или фото“, изјави TikTok.
TikTok, кој е во сопственост на кинеската ByteDance, неодамна лансираше нова услуга за стриминг на музика, TikTok Music во Бразил и Индонезија.
Минатата недела, компанијата, исто така, објави бета верзија на услугата во Сингапур, Мексико и Австралија.
Портпаролот рече дека тоа ќе им овозможи на корисниците „да ја слушаат, споделуваат и преземаат музиката што ја откриле на TikTok, како и да ги споделат своите омилени песни и изведувачи со нивната заедница на TikTok“.
Апликацијата тестира други функции, вклучително и нов режим на пејзаж со одредени корисници ширум светот. Во 2021 година, TikTok стана најпопуларна онлајн дестинација во светот бидејќи имаше повеќе хитови од американскиот гигант за пребарување Googlе.
Таа година, апликацијата исто така имала повеќе од една милијарда активни корисници на глобално ниво.
Конкуренцијата меѓу ривалските фирми за социјални медиуми – како што е сопственикот на Instagram Meta и Х, ребрендираната платформа на Twitter на г-дин Маск – се вжештија во последниве недели.
Шефот на Мета подоцна изјави дека платформата Threads на неговата компанија регистрирала повеќе од 100 милиони корисници за помалку од пет дена.
Исто така оваа недела, брендирањето на сината птица на социјалната мрежа Twitter беше заменето со лого со бел X на црна позадина.
Терминот твитови, исто така, ќе биде сменет во „x“, според г-дин Маск.
Add comment