Новости

Маркетерите На TikTok Се Одлучени Да Продолжат Да Трошат На Апликацијата И Покрај Заканите За Потецијална Забраната Во САД

Маркетерите се посветени да продолжат да трошат на TikTok поради неговата огромна популарност кај корисниците и покрај заканите за потенцијална забрана во САД поради загриженоста за националната безбедност, велат експертите за рекламирање.

Упорноста доаѓа додека TikTok, која е во сопственост на кинеската технолошка компанија ByteDance, се бори да спречи забрана во САД откако законодавците воведоа предлог-закон со кој ќе и се даде овластување на администрацијата на претседателот Џо Бајден да забрани апликации кои претставуваат безбедносни ризици. Апликацијата за видео во кратки форми веќе е забранета од телефони издадени од владата во повеќе земји.

TikTok треба да биде домаќин на презентација за маркетерите во четврток навечер во Њујорк, како дел од NewFronts, годишна недела на настани каде социјалните медиуми и платформите за стриминг видео откриваат нова содржина и карактеристики за маркетерите.

И покрај загриженоста, рекламниот бизнис на TikTok е подготвен да порасне за 36 отсто до 6,83 милијарди долари оваа година, според истражувачката компанија Insider Intelligence.

Рајан Детерт, главен извршен директор на Influential, компанија за маркетинг на влијателни лица, рече дека од клиентите на фирмата „никој не вели „не трошете пари на TikTok“, рече тој.

Двајца купувачи на медиуми во две различни големи рекламни агенции изјавија за Ројтерс дека контролата на Вашингтон над апликацијата допрва треба да влијае на плановите на нивните клиенти за TikTok. Двајцата купувачи разговараа под услов да останат анонимни за да разговараат за односите со TikTok.

На својата презентација во четврток, TikTok ќе објави нов формат на реклами што ќе им овозможи на брендовите да поставуваат реклами покрај содржината од издавачи како BuzzFeed, Dotdash Meredith и NBCUniversal, и ќе им овозможи намалување на приходите од реклами за 50 проценти на тие издавачи.

„TikTok е незаменлив освен ако и додека (маркетерите) не мора да го заменат“, рече Марк Димасимо, основач на креативната агенција DiMassimo Goldstein, која соработуваше со брендови како Hello Fresh и Samsung.

Во вторникот, TikTok изјави дека неговиот шеф за американската доверба и безбедност ќе ја напушти компанијата следната недела, оставајќи ја апликацијата без клучен извршен директор кој ја надгледувал умереноста на содржината и развојот на безбедносни алатки за одделот што ги чувал податоците на американските корисници.

„ТикТок“ соопшти дека се справува со загриженоста на маркетерите „ во отворен, заснован на факти и тековен дијалог“.

Напишете коментар

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *